Logo

Telegram
Facebook

Державна фіскальна служба України повідомляє


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПОВІДОМЛЯЄ:

До уваги розробників та користувачів програмних забезпечень по підготовці та поданню звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування!

2016-06-30

Починаючи з 01 липня 2016 року звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Звіт) подається платниками єдиного внеску до контролюючих органів за формами згідно з Порядком формування та подання страхувальниками Звіту, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за № 460/26905 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11.04.2016 року № 441, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.05.2016 за № 682/28812) та відповідно до затвердженого формату (стандарту).

З метою упередження виникнення питань щодо формування Звітів в електронному вигляді та враховуючи особливості заповнення Звітів, інформуємо щодо заповнення елемента C_DOC_STAN при формуванні XML-документів Звітів.

У разі подання платниками єдиного внеску Звітів з позначками «початкова», «ліквідаційна», «призначення пенсії» позиція 23 в назві XML-документа, яка містить ознаку стану документа (значення елемента C_DOC_STAN) заповнюється фіксованим значенням 1 - звітний документ.

У разі повторного подання таких Звітів до граничного терміну подання позиція 23 в назві XML-документа заповнюється фіксованим значенням 2 - новий звітний документ.

У разі подання Звітів з позначками «скасовуюча», «додаткова» після граничного терміну подання позиція 23 заповнюється фіксованим значенням 3 - уточнюючий документ.

Внутрішньою безпекою ДФС під час одержання хабара у сумі 125 тис. грн. затримано керівника відділу центрального апарату ДФС

08.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками Головного управління внутрішньої безпеки та Генеральної прокуратури затримано «на гарячому» керівника відділу центрального апарату ДФС, яка вимагала від працівника регіонального підрозділу Державної фіскальної служби кошти в сумі 10 тис. доларів США за непритягнення останнього до відповідальності за результатами службового розслідування.

Хабарницю затримано під час отримання частини коштів в сумі 125 тис. гривень. Встановлено, що першу частину неправомірної вигоди вона отримала раніше.

За вказаним фактом розпочато кримінальне провадження за кваліфікацією «прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою» (ч. 3 ст. 368 КК України).

З метою відшкодування збитків нанесених державі, встановлення повного кола осіб, причетних до скоєння злочинів та додаткових обставин кримінальних правопорушень, проводяться слідчі дії.

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРО СПЛАТУ ЗЕМЕЛЬНОГО ПОДАТКУ: В ДПІ У КІРОВСЬКОМУ РАЙОНІ М. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ПРОВЕДЕНО СЕАНС ТЕЛЕФОННОГО ЗВ’ЯЗКУ «‪#‎ГАРЯЧА_ЛІНІЯ»

Днями у ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська проведено черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Актуальні питання про сплату податку за землю». Заступник начальника ДПІ Євгенія Сергіївна Самсоненко відповідала на запитання громадян.

Наводимо найбільш актуальні питання, які були порушені в ході проведення сеансу телефонного зв‘язку «гаряча лінія»:

Чи звільняється від сплати земельного податку суб’єкт господарювання, який використовує декілька земельних ділянок і планує перейти на спрощену систему оподаткування платником єдиного податку третьої групи?

Відповідь: Відповідно до пп. 14.1.147 п. 14.1 ст.14 Податкового кодексу України (Кодекс) плата за землю – обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на майно (в частині земельного податку), крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються платниками єдиного податку першої-третьої груп для провадження господарської діяльності (пп. 4 п. 297.1 ст. 297 Кодексу).

Водночас користування земельною ділянкою може виникати й на умовах оренди. Звільнення від сплати орендної плати, в тому числі платників єдиного податку, чинним законодавством не передбачено.

Чи повинна фізична особа сплачувати земельний податок в разі набуття права власності на будівлю але право власності на земельну ділянку під такою будівлею не оформлено?

Відповідь: Використання землі в Україні є платним. Платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі. Об’єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

До особи, яка набула право власності на житловий будинок (крім багатоквартирного), будівлю або споруду, переходить право власності/користування на земельну ділянку, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення в обсязі та на умовах, встановлених для попереднього землевласника (землекористувача).

Отже, фізичні особи, які не оформили відповідно до законодавства право власності або право користування землею, проте набули це право відповідно до цивільно-правових угод, рішення суду, рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування повинні сплачувати земельний податок на загальних підставах.

Чи передбачено пільги для певних категорій населення по платі за землю?

Відповідь: На даний момент діють пільги по платі за землю для певних категорій населення, а саме від сплати податку звільняються:

а) інваліди першої і другої групи;

б) фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

в) пенсіонери (за віком);

г) ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

д) фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Слід зазначити, що звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

а) для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари;

б) для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) - не більш як 0,10 гектара;

в) для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара;

г) для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;

д) для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

Також від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

Разом з цим, слід зауважити, що громадяни, які мають підстави для отримання пільг щодо сплати земельного податку, повинні надати контролюючим органам документи, що посвідчують їх право на пільгу.

Якщо погодинна оренда приміщення: за якими ставками сплачувати земельний податок?

Відповідь: Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини іншим суб’єктам господарювання, податок за такі земельні ділянки та за земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

Ставки земельного податку за площі, що надаються в оренду на неповний робочий день (кілька годин на тиждень або день) нормами чинного законодавства не передбачено.

Таким чином, суб’єкти господарювання, які надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі (споруди) або їх частини, приміщення на неповний робочий день, обчислюють земельний податок на загальних підставах.

sfs.gov.ua/media-ark/local-news/257227.html

ДФС у Дніпропетровській області

ЯКЩО КОНТРОЛЮЮЧИЙ ОРГАН НЕ НАДІСЛАВ ПОВІДОМЛЕННЯ – РІШЕННЯ ПРО СПЛАТУ ПОДАТКУ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО, ВІДМІННЕ ВІД ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ, ЧИ БУДЕ ФІЗИЧНА ОСОБА ПРИТЯГАТИСЬ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА НЕСПЛАТУ ПОДАТКУ?

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

Відповідно до підпункту 266.7.1 пункту 266.7 статті 266 Подат- кового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс) обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника житлової та/або нежитлової нерухомості виходячи з бази оподаткування та відповідної ставки податку.

Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком) (підпункт 266.7.2 пункту 266.7 статті 266 Кодексу).

Якщо сума грошового зобов’язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов’язання і має право оскаржити зазначену суму у порядку, встановленому Кодексом (пункт 54.5 статті 54 Кодексу).

Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 106.07 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням https://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/257359.html

Співробітниками ГУ внутрішньої безпеки ДФС та Генеральної прокуратури затримано «на гарячому» керівника відділу центрального апарату ДФС, яка вимагала від працівника регіонального підрозділу ДФС кошти в сумі $10 тис. за непритягнення останнього до відповідальності за результатами службового розслідування.

Хабарницю затримано під час отримання частини коштів в сумі 125 тис. гривень. Встановлено, що першу частину неправомірної вигоди вона отримала раніше.

Розпочато кримінальне провадження за кваліфікацією «прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою» (ч. 3 ст. 368 КК України). Cлідчі дії тривають.
Відеоматеріали https://tsn.ua/
https://youtu.be/iRFgbgEJ3aA

ЯК НАРАХОВУЄТЬСЯ ЄДИНИЙ ВНЕСОК НА СУМИ ВИПЛАЧЕНОЇ ВИНАГОРОДИ ЗА ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВИМИ ДОГОВОРАМИ?

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загально- обов’язкове державне соціальне страхування (далі – ‪#‎єдиний_внесок), умови та порядок його нарахування і сплати, повнова- ження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, визначає Закон України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 4 Закону №2464 платниками єдиного внеску є роботодавці, зокрема, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи, які використовують найману працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами.

Пунктом 1 частини першої статті 7 Закону №2464 визначено, що базою нарахування єдиного внеску для роботодавців є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі у натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України від 24.03.1995 №108/95-ВР «Про оплату праці», та сума винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.

Частиною другою статті 7 Закону №2464 передбачено, що для осіб, які виконують роботи (надають послуги) за цивільно-правовими договорами та отримують заробітну плату (дохід) за виконану роботу (надані послуги), строк виконання яких перевищує календарний місяць, єдиний внесок нараховується на суму, що визначається шляхом ділення заробітної плати (доходу), виплаченої за результатами роботи, на кількість місяців, за які вона нарахована.

Обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до Закону №2464 нараховується єдиний внесок (частина друга статті 9 Закону №2464).

Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону №2464 єдиний внесок для роботодавців встановлюється у розмірі 22% до визначеної статтею 7 Закону №2464 бази нарахування єдиного внеску.

Отже, сума винагороди, яка нараховується роботодавцем за цивільно-правовим договором є базою нарахування єдиного внеску.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/256824.html

ДФС не втручається у фінансову політику власників територій, на яких розміщені місця митного оформлення

07.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Комплекс послуг, які надаються на території місця доставки власниками цих територій, та вартість надання таких послуг визначається суб’єктами господарювання та не відноситься до компетенції органів ДФС. Митниця не має жодних законодавчих повноважень впливати на фінансову політику суб’єктів, на територіях яких розташовуються місця митного оформлення. Про це повідомив заступник директора департаменту організації митного контролю ДФС Олександр Центнарук під час дискусійного майданчику, організованого виданням «Ділова столиця».

Як пояснив посадовець, митне оформлення товарів органами ДФС здійснюється безпосередньо на територіях або в приміщеннях підприємств, які останні згідно із законодавством безоплатно надають митницям у тимчасове користування. При цьому до адміністративних послуг, які надаються митниками, не належать послуги щодо в’їзду, перебування у місцях митного оформлення, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт тощо. Відповідно, до встановлених власником підприємства цін на такі послуги ДФС не має жодного відношення.

«Працівники митниці митне оформлення здійснюють як у пунктах пропуску на кордоні, так й у так званих місцях доставки на митній території всередині країни. Це – відкриті для всіх суб’єктів господарювання місця, обладнані складами тимчасового збереження, митними складами різних типів – відкритими або закритими тощо. На території цих місць і розміщуються підрозділи митного оформлення, а також представники інших державних органів», – розповів Олександр Центнарук.

За його словами, на сьогодні на території України функціонують 239 місць доставки, у 215 з яких розташовані підрозділи митного оформлення.

Посадовець також зазначив, що у митному законодавстві немає такого поняття як «митний термінал». Водночас Митним кодексом України передбачено провадження виду господарської діяльності з відкриття та функціонування вантажного митного комплексу (ВМК). Сьогодні фахівці ДФС працюють з проектом наказу про вантажні митні комплекси та новими стандартами та вимогами до них, що дозволить залучити суб’єктів господарювання до облаштування таких комплексів.

Делегація ДФС візьме участь у 20-й Генеральній Асамблеї ІОТА

07.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Делегація ДФС на чолі з Головою ДФС Романом Насіровим візьме участь у 20-ій Генеральній Асамблеї Внутрішньо-європейської організації податкових адміністрацій (ІОТА), яка проходитиме 7-8 липня у м. Бухарест (Румунія).

У роботі Генеральної Асамблеї візьмуть участь голови податкових адміністрацій країн-членів ІОТА, посадові особи Європейського Союзу, представники міжнародних організацій, а також фахівці з податкових питань та запрошені гості.

Темою 20-ої Генеральної Асамблеї ІОТА буде «Електронне адміністрування податків».

Нагадаємо, ІОТА – це міжнародна організація, завдання якої полягає у забезпеченні співробітництва між податковими адміністраціями у європейському регіоні та підтримка їх розвитку відповідно до індивідуальних потреб кожної адміністрації.

Основною метою ІОТА є стимулювання багатосторонньої допомоги, обмін інформацією та кооперацією між членами ІОТА через постійний форум для податкових адміністрацій, проведення навчання, організація конференцій, семінарів, видання публікацій, надання технічної допомоги з урахуванням інтересів країн – членів ІОТА.

Співробітництво України з ІОТА триває з 1999 року, а у вересні 2003 року під час 7-ої Генеральної Асамблеї ІОТА, яка відбувалася у м. Таллін (Естонська Республіка), було схвалено рішення щодо набуття Україною асоційованого членства в Організації (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2004 № 784).

У травні 2006 року в м. Будапешті під час 10-ої Генеральної асамблеї ІОТА у результаті голосування абсолютною більшістю голосів Україну було прийнято у повні члени організації. Повне членство в ІОТА затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2006 року № 582.

Оціночна група Митної та прикордонної служби США вивчала можливості експертних підрозділів ДФС

07.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Оціночна група Митної та прикордонної служби США у рамках перебування в Державній фіскальній службі України відвідала Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень. У ході візиту начальник СЛЕД ДФС Юлія Шадевська ознайомила іноземних гостей зі структурою та основними напрямами діяльності Лабораторії.

На зустрічі головну увагу було приділено можливостям експертних підрозділів ДФС щодо застосування новітніх технологій досліджень, виявлення небезпечних складових у товарах, зокрема, у харчових продуктах. Також розглядалися основні аспекти співпраці Спеціалізованої лабораторії з правоохоронними органами, контролюючими установами та іншими державними органами.

Представники Оціночної групи ознайомились з особливостями дослідження підакцизних товарів – нафтопродуктів, алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Іноземні колеги, зокрема, цікавилися методами ідентифікації наркотичних засобів, психотропних сполук та їх прекурсорів, а також здійсненням контролю за обігом інших небезпечних речовин.

З цього приводу начальник Лабораторії зазначила, що, починаючи з 2008 року, експертами СЛЕД ідентифіковано 89 нових синтетичних сполук, виявлених переважно в міжнародних поштових відправленнях з Китаю, Ірландії, Бельгії, Іспанії, Болгарії, Литви, Латвії, Італії та інших країн.

«Такі досягнення стали можливими завдяки співпраці ДФС з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками. Як результат - на сьогоднішній день переважна більшість нових синтетичних психотропних речовин законодавчо віднесена до контрольованих переліків», – підкреслила Юлія Шадевська.

На завершення візиту посадовець подякувала американським колегам за приділену увагу та висловила впевненість у дієвій та продуктивній співпраці між експертними підрозділами ДФС і Митною та прикордонною службою США.

ДФС є лідером по оприлюдненню наборів даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних

07.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

За результатами громадського моніторингу щодо стану виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у форматі відкритих даних» Державна фіскальна служба України займає першу позицію в ТОП-11 органів центральної влади, які повністю виконали зазначену Постанову (data.gov.ua/news/громадський-моніторинг-щодо-стану-виконання-постанови-кабінету-міністрів-україни-від-21-жовтня; https://texty.org.ua/pg/article/editorial/read/68054/Jak_organy_vlady_ne_vykonaly_Postanovu_pro).

В Електронному кабінеті платника з’явилися нові сервіси

07.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

З 1 липня поточного року для платників єдиного внеску розширено функціонал електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua). Так, платники мають можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.

Нові можливості кабінету забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства.

Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:

податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи;

податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (податковий розрахунок за ф. 1-ДФ);

звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

повідомлення про прийняття працівника на роботу.

За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.

Завдяки доопрацюванню ЕКП в частині подання звітності кількість користувачів зазначеного сервісу збільшилась вдвічі та станом на 06.07.2016 складає 1,8 млн.осіб.

Нагадуємо, що вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису. Його можна отримати у будь якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, а також безкоштовно в АЦСК Інформаційно - довідкового департаменту ДФС (https://acskidd.gov.ua/).

До основного складу мобільних груп попередньо відібрано кандидатів, - Роман Насіров

06.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров повідомив про вжиті відомством заходи щодо створення 20 мобільних груп з попередження та виявлення фактів порушень законодавства з питань державної митної справи.

«Для формування мобільних груп керівництвом профільних Департаментів ДФС проведено прозору процедуру попереднього відбору кандидатів серед працівників, які виявили бажання бути залученими до роботи у мобільних групах. Це високопрофесійні працівники з досвідом роботи, націлені на результат та здатні приймати оперативно виважені рішення», - поінформував Роман Насіров.

На даний момент матеріали особових справ кандидатів направлено для проведення антикорупційної перевірки до підрозділів внутрішньої безпеки, після чого буде прийматись остаточне рішення щодо придатності та допустимості кандидата для роботи в складі мобільних груп.

«Наразі очікується рішення Кабінету Міністрів України про призначення керівника Центру. Саме на нього покладено обов’язок щодо формування Центру та затвердження складу мобільних груп, визначення посадових обов’язків їх членів та забезпечення практичної реалізації заходів, направлених на виконання покладених Урядом на ці підрозділи завдань», - додав Роман Насіров.

У ДФС пройшли учбові заняття для майбутніх співробітників мобільних груп, - Роман Насіров

06.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Упродовж двох днів у ДФС проводились учбові заняття для співробітників, які будуть залучені до роботи у Міжвідомчому цільовому центрі та мобільних групах. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.

Він наголосив, що під час навчань відпрацьовувалась взаємодія й координація дій між усіма співробітниками. Також до проведення занять були залучені представники Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС.

«Під час занять у ході жвавої дискусії обговорювались основні питання щодо здійснення митного контролю та оформлення товарів, пропуску та оподаткування товарів, що переміщуються громадянами, виявлення та документування порушень митних правил», - зазначив Роман Насіров.

За результатами проведених навчань майбутнім членам мобільних груп були роздані методично-роз’яснювальні матеріали, які стануть у нагоді при виконанні покладених на групи багатоцільових завдань.

Торговці електронною апаратурою ухилились від сплати майже 15 млн. грн. ПДВ

06.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Працівниками податкової міліції Центрального офісу внесено відомості до ЄРДР про вчинення кримінального правопорушення, що кваліфікується за ч.3 ст.212 КК України.

Встановлено, що посадові особи підприємства, яке здійснює в спеціалізованих магазинах роздрібну торгівлю електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку і зображення, ухилились від сплати 14,9 млн. грн. ПДВ, оформивши у 2016 році документально, без фактичного проведення, операції з придбання послуг із страхування.

У Чернівецькій області за вимагання грошових коштів затримано митного брокера

05.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками Управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Чернівецькій області затримано «на гарячому» митного брокера, який вимагав та одержав від громадянина грошові кошти у сумі 150 дол. США за зменшення митних платежів при митному оформленні легкового автомобіля.

Вказані кошти призначалися для передачі працівникам Чернівецької митниці.

Наразі митному брокеру повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ст. 369 КК України (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоди службовій особі) та обрано міру запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту.

Управлінням внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Чернівецькій області встановлюються службові особи Чернівецької митниці ДФС, за сприяння яких митний брокер реалізовував власні протиправні наміри, та проводиться збір доказової бази.

Вказаним особам планується оголосити про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ст. 368 КК України (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою).

Діяльність конвертцентру з обігом 2 млрд. грн. припинила податкова міліція Житомирщини

04.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Працівниками податкової міліції Житомирської області в ході розслідування кримінального провадження за статтями 212, 364 і 366 Кримінального кодексу України припинено діяльність міжрегіонального конвертаційного центру, який надавав послуги з формування незаконного податкового кредиту, конвертації та переведення безготівкових коштів у готівку суб’єктам господарювання реального сектору економіки декількох областей.

Встановлено, що організатори «конверту», - громадяни України, - отримували безготівкові грошові кошти від легальних підприємств за нібито придбані товарно-матеріальні цінності (у тому числі при здійсненні експортно-імпортних операцій), надані послуги та виконані роботи. Кошти надходили на розрахункові рахунки підконтрольних СГД, знімалися готівкою учасниками центру, після чого передавалися замовникам -посадовим особам реального сектору економіки.

Загальний обіг проконвертованих коштів за 2015-2016 роки склав понад 2 млрд. гривень, ймовірні втрати бюджету складають понад 333 млн. гривень.

В ході проведення слідчо-оперативних заходів, на підставі ухвал суду проведено 10 обшуків в офісних приміщеннях та за адресами проживання фігурантів центру.

За результатами обшуків виявлено та вилучено 5 тис. доларів США готівкою, 359 печаток підприємств (8 – нерезидентів), 2 штампи, 31 факсиміле, 3 системні блоки, 25 ноутбуків, 8 мобільних телефонів, електронні носії інформації, чорнові записи та бухгалтерські документи.

На розрахункові рахунки суб’єктів господарської діяльності із залишком коштів у сумі 141 тис. гривень накладено арешт.

Слідчі дії тривають.

У Чернівецькій області за вимагання грошових коштів затримано митного брокера

05.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками Управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Чернівецькій області затримано «на гарячому» митного брокера, який вимагав та одержав від громадянина грошові кошти у сумі 150 дол. США за зменшення митних платежів при митному оформленні легкового автомобіля.

Вказані кошти призначалися для передачі працівникам Чернівецької митниці.

Наразі митному брокеру повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ст. 369 КК України (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоди службовій особі) та обрано міру запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту.

Управлінням внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Чернівецькій області встановлюються службові особи Чернівецької митниці ДФС, за сприяння яких митний брокер реалізовував власні протиправні наміри, та проводиться збір доказової бази.

Вказаним особам планується оголосити про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ст. 368 КК України (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою).

На Волині попереджено незаконне ввезення на територію України товарів на суму понад 3,3 млн. гривень

05.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Працівниками Головного управління внутрішньої безпеки ДФС в зоні митного контролю митного поста «Ягодин» Волинської митниці ДФС ініційовано проведення огляду транспортного засобу, який згідно з товаросупровідними документами переміщував вантаж «одяг та речі, які були у використанні» на адресу одного з підприємств Київської області.

У результаті огляду зазначеного транспортного засобу виявлено незадекларований вантаж: новий одяг, взуття, шкіряні ремені, щітки та дитяча косметика загальною вагою 4,2 т.

Попередня оціночна вартість незадекларованого вантажу складає близько 3,3 млн. гривень.

За вказаним фактом складено протокол про порушення митних правил за ст. 482 Митного кодексу України (Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України поза митним контролем).

На теперішній час вживаються заходи щодо встановлення посадових осіб Волинської митниці, причетних до організації незаконного переміщення товарів через митний кордон України.

На Волині викрито схему незаконного ввезення промислових товарів. Вилучено ТМЦ на 4,2 млн. грн.

05.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Працівниками податкової міліції Волинської області в рамках проведення операції „Рубіж-2016” та розслідування кримінального провадження за ч.1 ст.28 і ч.3 ст.212 КК України спільно з прокуратурою області викрито групу осіб, які організували масштабну схему по незаконному переміщенню товарів народного споживання в Україну без сплати митних платежів.

Встановлено, що учасники угрупування ввозили товари в Україну як "в чорну", так і з використанням схеми "піджаків". Ввезені товари накопичували та реалізовували на території декількох областей України без сплати належних платежів.

Зокрема, організатори створили схему, відповідно до якої група осіб на власних мікроавтобусах переміщувала товари з Польщі через "зелений" коридор Волинської митниці. При цьому товари декларували виключно для власних потреб і перевозили їх партіями вагою до 50 кілограмів і вартістю до 500 євро (що дозволяє не сплачувати митні платежі).

Друга група осіб, користуючись заступництвом співробітників Львівської митниці, ввозила товари в Україну з використанням мікроавтобусів, які за документами були порожні. Після цього товари потрапляли на склади в Києві, Київській області та Одесі. Із складів товари реалізовували дрібнооптовими партіями в різні області країни.

Під час розслідування кримінального провадження проведено обшуки за місцями проживання, в транспортних засобах і складських приміщеннях, які належать організаторам вказаної схеми.

За результатами обшуків виявлено і вилучено велику партію товарів, ввезених на територію України з порушенням митного законодавства, підготовлених до відправки замовникам в різні регіони країни. Серед таких товарів: автозапчастини, комплектуючі до комп'ютерної техніки, радіолокаційні системи, медичне устаткування, електронні системи сигналізації, парфумерія тощо. Орієнтовна вартість вилучених товарів складає 4,2 млн. грн.

Постановою Луцького міського суду на вилучений товар накладено арешт.

Крім того, було проведено три обшуки в складських приміщеннях, розташованих в Києві, Київській області та Одесі, за результатами яких було виявлено відеоносії інформації про факти відвантаження товарів, вантажні митні декларації, інвойси, чорнові записи.

Також було проведено обшук у посадовця Львівської митниці. В результаті обшуку за місцем його проживання виявлено і вилучено 104,5 тисячі гривень, майже 39,5 тисяч доларів США, 10,3 тисячі злотих, 815 євро, а також золоті прикраси вагою близько 50 грам та каміння бурштину великої фракції.

Слідчі дії тривають.

ЯК НАРАХОВУЄТЬСЯ ЄДИНИЙ ВНЕСОК НА СУМИ ВИПЛАЧЕНОЇ ВИНАГОРОДИ ЗА ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВИМИ ДОГОВОРАМИ?

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загально- обов’язкове державне соціальне страхування (далі – ‪#‎єдиний_внесок), умови та порядок його нарахування і сплати, повнова- ження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, визначає Закон України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 4 Закону №2464 платниками єдиного внеску є роботодавці, зокрема, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи, які використовують найману працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами.

Пунктом 1 частини першої статті 7 Закону №2464 визначено, що базою нарахування єдиного внеску для роботодавців є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі у натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України від 24.03.1995 №108/95-ВР «Про оплату праці», та сума винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.

Частиною другою статті 7 Закону №2464 передбачено, що для осіб, які виконують роботи (надають послуги) за цивільно-правовими договорами та отримують заробітну плату (дохід) за виконану роботу (надані послуги), строк виконання яких перевищує календарний місяць, єдиний внесок нараховується на суму, що визначається шляхом ділення заробітної плати (доходу), виплаченої за результатами роботи, на кількість місяців, за які вона нарахована.

Обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до Закону №2464 нараховується єдиний внесок (частина друга статті 9 Закону №2464).

Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону №2464 єдиний внесок для роботодавців встановлюється у розмірі 22% до визначеної статтею 7 Закону №2464 бази нарахування єдиного внеску.

Отже, сума винагороди, яка нараховується роботодавцем за цивільно-правовим договором є базою нарахування єдиного внеску.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/256824.html

ЗМІНЕНО ПОРЯДОК ПОВІДОМЛЕННЯ БАНКОМ ФІСКАЛЬНИХ ОРГАНІВ ПРО ВІДКРИТТЯ ЧИ ЗАКРИТТЯ РАХУНКІВ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області у повідомляє, що 01.07.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.05.2016 №488 «Про затвердження Змін до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 07.06.2016 за №820/28950 (далі – Наказ №488).

Зазначеним Наказом внесені зміни до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 №721 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04.09.2015 за №1058/27503). Порядок приведено у відповідність до Закону від 26.11.2015 №835-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців».

Змінами встановлено, що у разі відкриття/закриття одного спільного рахунку у цінних паперах для декількох осіб, у спільній власності яких перебувають цінні папери, депозитарні установи направляють повідомлення про відкриття або закриття рахунків (далі – Повідомлення) щодо кожного платника окремо із зазначенням у Повідомленнях спільного рахунку.

Підставою для відмови є наявність у Єдиному банку даних про платників податків – юридичних осіб інформації про направлення до Єдиного державного реєстру відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів або про узгодження плану реорганізації юридичної особи (у разі наявності податкового боргу), які формуються для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Наказ №488 опубліковано в «Офіційному віснику України» від 01.07.2016 №49.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/256831.html

В ОФІСІ ОДНОГО З ПІДПРИЄМСТВ ДНІПРОПЕТРОВЩИНИ ПРОВЕДЕНО ОБШУК

Працівниками податкової міліції Дніпропетровської області в ході розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ч.3 ст.212 КК України, на підставі ухвали суду м. Кривий Ріг проведено обшук в офісному приміщенні одного із підпри- ємств.

За результатами обшуку виявлено та вилучено 77 тис. гривень, 2,7 тис. доларів США готівкою, 5 печаток підприємств, комп’ютерну техніку, фінансово-господарську документацію та флеш накопичувач.

Вилучені ТМЦ знаходяться під охороною податкової міліції.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/256668.html

ДФС у Дніпропетровській області
‪#‎податкова_міліція

ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕВІРКИ У РАЗІ ВИЛУЧЕННЯ ДОКУМЕНТІВ ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державною фіскальною службою України (далі – ‪#‎ДФС) надана податкова консультація щодо проведення перевірки у разі вилучення документів правоохоронними органами.

Відповідно до пункту 85.9 статті 85 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс) у разі, коли до початку або під час проведення перевірки оригінали первинних документів, облікових та інших регістрів, фінансової та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів, а також виконання вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, були вилучені правоохоронними та іншими органами, зазначені органи зобов’язані надати для проведення перевірки контролюючому органу копії зазначених документів або забезпечити доступ до перевірки таких документів.

Такі копії, засвідчені печаткою та підписами посадових (службових) осіб правоохоронних та інших органів, якими було здійснено вилучення оригіналів документів, або яким було забезпечено доступ до перевірки вилучених документів, повинні бути надані протягом трьох робочих днів з дня отримання письмового запиту контролюючого органу.

У разі якщо документи, зазначені в абзаці першому пункту 85.9 статті 85 Кодексу, було вилучено правоохоронними та іншими органами, терміни проведення такої перевірки, у тому числі розпочатої, переносяться до дати отримання вказаних копій документів або забезпечення доступу до них.

(Лист ДФС від 29.06.2016 №14128/6/99-99-14-03-03-15 розміщено на веб-порталі ДФС за посиланням:

https://sfs.gov.ua/…/konsultatsii-dlya-yuri…/print-68817.html).

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/256649.html

ВНЕСЕНІ ЗМІНИ ДО ФОРМИ ПОДАТКОВОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ З ПДВ ТА ПОРЯДКУ ЗАПОВНЕННЯ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 01.07.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.05.2016 №503 «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України» (далі – Наказ №503).

Зазначеним Наказом внесено зміни до:

- до Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за №137/28267 (далі – Порядок №1307);

- до форми податкової декларації з податку на додану вартість (далі – декларація з ‪#‎ПДВ), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 №21, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за №159/28289;

- до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 №1130, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за №1456/26233 (із змінами).

Зокрема, Порядок №1307 доповнено нормами, якими передбачено, що у разі якщо операції, визначені пунктом. 44 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України (далі – Кодекс), мають безперервний або ритмічний характер постачання, платники податку:

- покупцям – платникам податку – можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому отримано кошти, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усієї суми отриманих коштів протягом такого місяця;

- покупцям – особам, не зареєстрованим платниками податку, – можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому отримано кошти, зведену податкову накладну з урахуванням усієї суми отриманих коштів протягом такого місяця.

Стосовно змін, внесених Наказом №503 до форми декларації з ПДВ:

- у новій редакції викладено додатки 2 та 3 до декларації з ПДВ.

Так, у додатку 2 «Довідка про суму від’ємного значення звітного (податкового) періоду, яка зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (Д2)» не потрібно вказувати ІПН покупця, а у додатку 3 «Розрахунок суми бюджетного відшкодування (Д3)» з’явилася таблиця 2 «Розшифровка суми податку, фактично сплаченої у попередніх та звітному (податкових) періодах постачальникам товарів/послуг або до Державного бюджету України».

- виключено рядки «300000000000» і «500000000000» таблиці 1 та рядок «усього за основною ставкою та ставкою 7%» таблиці 2 додатка 5 «Розшифровка податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)»до податкової декларації з ПДВ;

- примітку «*» додатка 9 «Розрахунок питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів/послуг (ДС9)» до податкової декларації з ПДВ виклали у такій редакції:

«* Дванадцять попередніх послідовних звітних (податкових) періодів сукупно. Для новоствореного платника – звітний податковий період»;

- у додатку 10 «Розрахунок суми податку на додану вартість за операціями з сільськогосподарськими товарами/послугами, що підлягають сплаті до державного бюджету та нарахуванню на спеціальний рахунок (ДС10)» до податкової декларації з ПДВ виправлено описки в рядках 11.1 таблиць 2 та 3.

Наказ №503, опубліковано у газеті «Офіційний вісник України» від 01.07.2016 №49.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/256656.html

ПРО ПОДАННЯ ЗВІТІВ ПРО КОНТРОЛЬОВАНІ ОПЕРАЦІЇ ЗА 2015 РІК

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що у зв’язку з набранням з 04.03.2016 чинності наказу Міністерства фінансів України від 18.01.2016 №8 «Про затверд- ження форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції» (далі – Порядок), зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 04.02.2016 за №187/28317 (далі – Наказ №8), звіт про ‪#‎контрольовані_операції (далі – Звіт), здійснені платниками податків протягом 2015 звітного року, заповнюється та подається за оновленою формою та у порядку, затвердженими зазначеним Наказом.

Звіт складається платниками податків, які відповідно до підпункту 39.4.2 пункту 39.4 статті 39 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс) зобов’язані подавати такий Звіт Державній фіскальній службі України.

Нагадуємо, що Звіт готується засобами спеціалізованого програмного забезпечення, призначеного для створення платником податків документів в електронній формі відповідно до затвердженого формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання та подається до 1 травня року, наступного за звітним, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Як повідомила Державна фіскальна служба України, під час аналізу даних Звітів за 2015 рік встановлені непоодинокі випадки їх заповнення із порушенням Порядку, а саме:

- у деяких платників загальна сума контрольованих операцій з контрагентом (графа 4 «Загальних відомостей про контрольовані операції» Звіту) не відповідає загальній вартості операцій (без нарахування непрямих податків) (графа 20 «Відомостей про контрольовані операції» додатку до Звіту);

- присутні факти подання Звітів без зазначення загальної суми контрольованих операцій з контрагентом;

- є випадки, коли платниками у графі 2 «Загальних відомостей про контрольовані операції» Звіту не зазначають повне найменування особи – сторони контрольованої операції, а вказують, що контрольовані операції відсутні;

- виявлені випадки подачі Звітів з недотриманням вимог підпункту 39.2.1.7 пункту 39.2 статті 39 Кодексу щодо розміру граничного обсягу віднесених господарських операцій до контрольованих операцій, а саме подані Звіти із сумою операцій менше 5 млн. грн.;

- є випадки, коли платники за даними фінансової звітності за 2015 рік мають дохід менше 50 млн. грн., проте, також подали Звіти.

З урахуванням вищевикладеного, звертаємо увагу платників на безумовне дотримання Порядку при складанні звітів про контрольовані операції.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/256509.html

ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗУСТРІЧНИХ ПЕРЕВІРОК ОРГАНАМИ ДФС

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державною фіскальною службою України (далі – ‪#‎ДФС) надана податкова консультація стосовно проведення зустрічних звірок, підстав для висновків органів ДФС за результатами перевірок та порядку їх оскарження.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, права та обов’язки платників податків, повноваження і обов’язки посадових осіб контролюючих органів під час проведення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс).

Відповідно до статті 83 Кодексу для посадових осіб контролюючих органів під час проведення перевірок підставами для висновків є документи, визначені Кодексом, податкова інформація, експертні висновки, судові рішення, інші матеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені Кодексом або іншими законами, контроль за дотриманням яких покладений на контролюючі органи.

З метою отримання податкової інформації контролюючі органи також мають право проводити зустрічні звірки даних суб’єктів господарювання щодо платника податків (пункт 73.5 статті 73 Кодексу).

Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться згідно з затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 №1232 Порядком проведення контролюючими органами зустрічних звірок (далі – Порядок №1232).

Згідно з п.1 Порядку №1232 зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб’єкта господарювання, що здійснюється контролюючими органами, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу та якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з’ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

У разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб’єкта господарювання у зв’язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб’єкта господарювання та/або його посадових (уповноважених) осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), ненаданням інформації та документів для проведення зустрічної звірки, контролюючий орган (виконавець) складає акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб’єкта господарювання, який підписується посадовими особами контролюючого органу (виконавця) (абзац другий п.7 Порядку № 1232).

Разом з тим згідно з приписами підпунктів 72.1.1.1, 72.1.1.2 та 72.1.1.3 пункту 72.1 статті 72 Кодексу для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу використовується інформація, що надійшла, зокрема: від платників податків та податкових агентів, що міститься в податкових деклараціях, розрахунках, звітах про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної пунктом 133.4 статті 133 Кодексу, інших звітних документах; що міститься у наданих великими платниками податків в електронній формі копіях документів з обліку доходів, витрат та інших показників, пов’язаних із визначенням об’єктів оподаткування (податкових зобов’язань), первинних документах, які ведуться в електронній формі, регістрах бухгалтерського обліку, фінансовій звітності, інших документах, пов’язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів; про фінансово-господарські операції платників податків.

Пунктом 74.2 статті 74 Кодексу визначено, що зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань.

Що стосується можливості платника податків оскаржити висновки акта перевірки щодо порушень вимог законодавства, то відповідно до пункту 86.7 статті 86 Кодексу у разі незгоди платника податків або його законних представників з висновками перевірки чи фактами та даними, викладеними в акті (довідці) документальної перевірки, вони мають право подати свої заперечення до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податків протягом п’яти робочих днів з дня отримання акта (довідки). Такі заперечення розглядаються контролюючим органом протягом п’яти робочих днів, що настають за днем їх отримання (днем завершення перевірки, проведеної у зв’язку з необхідністю з’ясування обставин, що не були досліджені під час перевірки та зазначені у зауваженнях), та платнику податків надсилається відповідь у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень.

Крім того, статтею 56 Кодексу передбачено оскарження рішень контролюючих органів в адміністративному або судовому порядку.

(Лист ДФС від 24.06.2016 №13885/6/99-99-14-03-03-15 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:

https://sfs.gov.ua/…/konsultatsii-dlya-yuridichni…/68819.html).

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/256825.html


міська рада - 12.07.2016.