Logo

Telegram
Facebook

Аналіз діяльності УДКСУ у м.Синельниковому щодо виконання державного та місцевих бюджетів за результатами звітності упр…


За результатами звітності Управління Державної казначейської служби України у м. Синельниковому Дніпропетровської області за Управлінням Державної казначейської служби України у м. Синельниковому Дніпропетровської області 10.09.2018 був закінчений перехідний період роботи органів Державної казначейської служби України у процесі казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів за доходами, встановлений наказом Державної казначейської служби України від 27.06.2018 № 216 « Про організацію роботи самостійних структурних підрозділів Державної казначейської служби України та Головних управлінь Державної казначейської служби України при переході на централізовану модель виконання дохідної частини бюджетів» та здійснено з 11.09.2018 зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів на нові рахунки, відкриті в АС «Є-Казна Доходи» на балансі Державної казначейської служби України (МФО 899998).

Для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів станом на 01.01.2019 року на балансі Державної казначейської служби України (МФО 899998) в АС «Є-Казна Доходи» на ім'я управління відкрито 504 доходних рахунків, з них до місцевого бюджету 289рахунків та до Державного бюджету 215 рахунків.

За 2018 рік визначилась тенденція збільшення надходжень доходів до державного бюджету, цільових фондів у порівнянні з аналогічними періодами 2016 та 2017 років. Так, у порівнянні з 2017 роком одержано більше доходів до державного бюджету на суму 59601,5 тис. грн. А в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року збільшились надходження на суму 42787,5 тис. грн. Надходження до державного бюджету від платників міста Синельникового (без врахування власних надходжень бюджетних установ) за останні три роки склали:

- 2018 рік – 111147,0 тис.грн.

- 2017 рік – 51545,5 тис.грн.;

- 2016 рік – 68359,5 тис.грн..

В 2018 році почав надходити акцизний збір із вироблених в Україні товарів ( лікеро - горілчана продукція), надходження якого складає 35,5 тис. грн. Також збільшились надходження до Державного бюджету таких податків, як : податок на прибуток приватних підприємств (приблизно в 5 разів), податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (приблизно в 2 рази), податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати на 20% у порівнянні з 2017 роком.

В управлінні, протягом 2018 року відшкодування ПДВ платникам м. Синельникове не відбувалось.

За останні три роки також збільшились надходження до місцевого бюджету від платників міста Синельникове. Так, у порівнянні з аналогічними періодами минулих років: 2016 року на 92629,4 тис. грн., та 2017 року на суму 31712,0 тис. грн.

Надходження за останні три роки до місцевого бюджету по м. Синельникове (без врахування власних надходжень бюджетних установ) склали:

- 2018 рік – 297 539,9 тис. грн.;

- 2017 рік – 265 827,9 тис. грн.

- 2016 рік – 204 910,5 тис. грн..

Збільшились надходження до місцевих бюджетів за рахунок податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати та різних субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на визначені цілі.

УДКСУ у м. Синельниковому Дніпропетровської області аналізується стан сплати загальнодержавних податків, стан недоїмки до Державного бюджету та приймаються рішення про повернення коштів помилково або надмірно зарахованих до державного та місцевих бюджетів. Для складання платіжних доручень за висновками Синельниківського відділення Дніпропетровської ОДПІ та Поданням органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету та на виконання Ухвал Суду про повернення коштів управлінням використовується в роботі програмне забезпечення АС "Є- КАЗНА - Доходи". Керуючись наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2015 року № 1146 «Про затвердження Порядку взаємодії територіальних органів Державної фіскальної служби України, місцевих фінансових органів та територіальних органів Державної казначейської служби України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань» та відповідно до:

1) Порядку повернення коштів помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом МФУ від 03.09.2013 року №787 (зі змінами);

2) Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання ведення обліку податків, зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів бюджету» від 16.02.2011р. №106 зі змінами ;

3) Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.07.2015р. №666 зі змінами;

4) Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011р. №845 зі змінами,

Управлінням протягом 2018року було набрано та виконано:

82 платіжних доручення по поверненню та перекиду коштів з рахунків державного бюджету на суму 228 130,77 грн.;

254 платіжних доручення по поверненню та перекиду коштів місцевих бюджетів на суму 3 037 112,26 грн.

Видатки бюджетних установ протягом 2018 року здійснювалися відповідно до кошторисів доходів та видатків розпорядників коштів державного та місцевого бюджетів на 2018 рік з урахуванням змін та доповнень до них.

На виконання наказу Міністерства фінансів України „ Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів ” від 23.08.2012р. №938, наказу Міністерства фінансів України „ Про затвердження Порядку обслуговування державного бюджету за витратами ” від 24.12.2012р. №1407 та Постанови КМУ від 23.04.2014р. №117 “ Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти ”, з метою ефективного та цільового використання бюджетних коштів при оплаті рахунків велика увага приділяється попередньому контролю за їх витрачанням. Перевіряються залишки коштів на реєстраційних рахунках розпорядників коштів за КЕКВ, передбаченими у паспортах та кошторисах за відповідними напрямками видатків, фінансування видатків, наведених в платіжних дорученнях, кодах бюджетної класифікації. Оплата рахунків проводиться за фактично надані послуги, виконані роботи, отримані матеріальні цінності та при наявності відповідних документів, які це підтверджують і при умові забезпечення 100 відсоткової проплати соціально захищених статей видатків.

На виконання наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2012р. №309 “ Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України ”, при реєстрації бюджетних зобов’язань з виконання місцевого бюджету протягом 2018 року обліковується 4 попередження на суму 4635,1 тис. грн. з причини порушення термінів реєстрації бюджетних зобов’язань. При прийнятті до виконання платіжних доручень розпорядників коштів місцевого бюджету протягом 2018 року обліковується 1 попередження на суму 2,4 тис. грн. з причини невідповідності платежу зареєстрованим бюджетним зобов'язанням та фінансовим зобов'язанням. Порушення будуть враховані при оцінюванні роботи головних бухгалтерів бюджетних установ за 2018рік.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 року № 59 в 2018році спеціалістами Управління Державної казначейської служби України у м. Синельниковому Дніпропетровської області проводилося забезпечення організації та координації діяльності головних бухгалтерів бюджетних установ та контроль за виконанням ними своїх повноважень шляхом оцінки їх діяльності протягом 2017 року. Результати оцінювання надані письмово керівникам бюджетних установ.

За результатами звітності Управління Державної казначейської служби України у м. Синельниковому Дніпропетровської області за 2018 рік бюджет міста Синельникового при річному розписі використання розпорядниками коштів по загальному фонду склав 282 814 673,88 грн. касові видатки розпорядників коштів склали 277 098 084,21 грн. та по спеціальному фонду при річному розписі використання за 2018 рік 31 732 100,21 грн. видатки розпорядників коштів склали 30 487 924,18 грн..

За власними надходженнями за 2018 рік:

- надходження від платних послуг бюджетних установ склали 2 633 469,71 грн. та використання яких становить 2 572 722,31 грн..

- надходження з інших джерел власних надходжень склали 2 137 771,81 грн. та використання яких складає 2 150 278,15 грн..

Протягом 2018 року всього надійшло міжбюджетних трансфертів (субвенцій та дотацій) з державного бюджету місцевому бюджету в сумі 125 670 308,74 грн. з них:

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям в сумі 40 203 799,92 грн. яку використано в повному обсязі;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло - , водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд )в сумі 79 726 033,46 грн., яку витрачено в повному обсязі;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу в сумі 418 819,45 грн., яку витрачено в повному обсязі;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань сумі 822 343,46 грн., яку витрачено в повному обсязі.

- Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 33 855 500,00 грн. , яку витрачено (з урахуванням залишку на початок року в сумі 70 208,99 грн.) – 35 462 458,38 грн. Залишок освітньої субвенції станом на 31.12.2018року на рахунку місцевого бюджету 2 117 459,61грн. ;

- Медична субвенція державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 29 162 100,00 грн.,з якої касові видатки в 2018 році (з урахуванням залишку на початок року в сумі 103 676,45 грн.) склали 8 632 358,45грн., перераховано до районного бюджету 20 801 400,00грн. Залишок субвенції на 31.12.2018року на рахунках місцевого бюджету 0,00грн.

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно – ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних та забезпечення житлом дітей – сиріт, осіб з їх числа в сумі 964 009,00грн. витрачено в повному обсязі.

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами в сумі 504 823,00 грн., яку станом на 01.10.2018року витрачено в повному обсязі.

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях в сумі 1 466 272,30 грн. Витрачена в повному обсязі;

  • Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилих приміщень для сімей загиблих осіб, визначених абз. 5-8 п. 1 ст. 10 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», для осіб з інвалідністю I-II групи, яка настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції в сумі 784 000,00 грн.. Використана в повному обсязі.;
  • Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в сумі 612 226,15 грн., яку використано в повному обсязі.;
  • Протягом 2018 року позичка на покриття тимчасових касових розривів, що виникають під час виконання загального фонду місцевого бюджету з єдиного казначейського рахунку не надавалась. В обліку казначейства заборгованість станом на 01 січня 2019 року за середньостроковою позичкою становить 6 266 280,24 грн.

Станом на 01 січня 2019 року по загальному фонду міського бюджет м. Синельникове кредиторська заборгованість становить 7 071 691,91 грн. з них прострочена в сумі 245 361,62 грн. та заборгованість термін якої не настав в сумі 6 834 709,03 грн.(заробітна плата за другу половину грудня, строк виплати якої до 07 січня 2019року). Прострочена заборгованість виникла з причини недостатності надходження субвенції з державного бюджету місцевому бюджету на оплату пільг у 2013-2015роках, на яку у постачальників пільгових послуг є Ухвали суду та які передані на виконання до Державної казначейської служби України за програмою 3504040.

Станом на 01 січня 2019 року по спеціальному фонду бюджету м. Синельникове кредиторська заборгованість по видаткам відсутня.

На виконання Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 року №2456-6, Закону України „ Про Державний бюджет на 2018рік”, Рішення Синельниківської міської ради сьомого скликання двадцять сьомої сесії „ Про міський бюджет на 2018 рік ” від 14.12.2017 року №436-27/7 із внесенними змінами, Розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018року №323-р „ Про затвердження переліків бюджетних програм, порядки використання коштів державного бюджету за якими визначаються у 2018 році Кабінетом Міністрів України», та бюджетних програм, за якими затверджені порядки використання коштів державного бюджету ” та постанови Кабінету Міністрів України від 04.02.2016р. №102 „ Про внесення змін до постанови КМУ від 04.04.2001року №332 ” Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування та організаціями, які утримуються за рахунок державного і місцевих бюджетів ”, Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2016р. №151 Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства фінансів, Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат, під час перерахування таких виплат ” Управління Державної казначейської служби України у м. Синельниковому Дніпропетровської області здійснює контроль за правильністю і ефективністю витрачання коштів державного, обласного та місцевого бюджетів.

За результатами звітності Управління Державної казначейської служби України у м. Синельниковому Дніпропетровської області за 2018 рік загальна сума відкритих асигнувань розпорядникам коштів м. Синельникове по загальному фонду державного бюджету склала 74 732 373,93 грн. та касові видатки склали 74 323 373,93 грн. Сума невикористаних асигнувань по загальному фонду державного бюджету за 2018 рік становить 6 364,95грн. з причини економного використання бюджетних коштів.

По спеціальному фонду державного бюджета по бюджетним установам м.Синельникове загальна сума надходжень за 2018 рік склала 210641,19 грн., в т. числі :

- за рахунок коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами в сумі 134561,19 грн.;

- за рахунок коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ в сумі 51084,00 грн;

- за рахунок коштів, отриманих як субвенція з місцевого бюджету до державного бюджету на виконання програми впровадження державної політики органами виконавчої влади у м. Синельниковому на 2018-2022роки за КПКВ 3504010 в сумі 24996,00 грн.

Касові видатки по спеціальному фонду державного бюджету по установах міста Синельникове за 2018 рік склали 213 155 ,27 грн., в т. числі :

- за рахунок коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами в сумі 149725,27 грн.;

- за рахунок коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ в сумі 38434,00 грн;

- за рахунок коштів, отриманих як субвенція з місцевого бюджету на програми впровадження державної політики органами виконавчої влади у м. Синельниковому на 2018-2022роки за КПКВ 3504010 в сумі 24996,00 грн.

Фінансування витрат, пов’язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, здійснюється з державного бюджету через рахунки Управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради. Виплата пільг постраждалим від аварії на ЧАЕС, адресна допомога внутрішньо переміщеним особам, матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з строкової служби, заходи з реабілітації учасників АТО здійснюється персоніфіковано Управлінням праці та соціального захисту населення згідно розрахунків установ, організацій та підприємств через реєстраційні рахунки, відкриті в нашому управлінні за балансовим рахунком № 3521.

За 2018 рік видатки, пов’язані з одноразовими виплатами жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам і непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі людьми, за КПКВ 2501130 «Одноразові виплати жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам і непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі людьми» склали 17 519,76 грн. Кредиторська заборгованість на 01.01.2019 по КПКВ 2501130 «Одноразові виплати жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам і непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі людьми» відсутня.

За 2018 рік видатки, пов’язані з ліквідацією наслідків аварії на ЧАЕС, за КПКВ 2501200 „ Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ” склали 101 565,30грн., а саме:

КЕКВ 2710 „ Виплата пенсій і допомоги ” – 19397,30 грн.;

КЕКВ 2730 „ Інші виплати населенню ” – 82168,00 грн.

За 2018 рік видатки за КПКВ 2501480 ,,Надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг ” склали 1 715 801,68 грн. за КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню». Кредиторська заборгованість на 01. 10.2019 року по КПКВ 2501480 ,,Надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг ” відсутня.

За 2018 рік видатки, пов’язані з виплатою матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненими з військової строкової служби, за КПКВ 2501570 ,, Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям ,звільненими з військової строкової служби ” склали 61482,22 грн. за КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню». Кредиторська заборгованість станом 01.01.2019 року по КПКВ 2501570 ,,Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненими з військової строкової служби ” відсутня.

За 2018 рік видатки, пов’язані з заходами із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням, за КПКВ 2505150 «Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням» 163100,03 грн. за КЕКВ 2730«Інші виплати населенню».

Кредиторська заборгованість на початок 2019 року за КПКВ 2505150 «Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням» відсутня.

За 2018 рік видатки, пов’язані з заходами соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів, за КПКВ 2507030 «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів » склали 877 316,35 грн.. Кредиторська заборгованість за цією програмою станом на 01.01.2019 року відсутня.

Станом на 01.01.2019 в управлінні обслуговується 23 установи, яким відкрито для обслуговування 534 рахунки, з них:

- 3 установи, які утримуються за рахунок коштів Державного бюджету ;

- 15 установ, які утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету;

- 5 - інші клієнти, які не віднесені до бюджетів.

Відкриття реєстраційних рахунків установам здійснюється згідно наказу Міністерства фінансів України від 22.06.2012р. №758 „ Порядок відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України ”.

Установам, які утримуються за рахунок державного бюджету та одержують кошти державного бюджету, станом на 01.01.2019 року відкрито 43 реєстраційні рахунки.

Для здійснення видатків бюджетних установ, які утримуються за рахунок місцевого бюджету, станом на 01.01.2019 в управлінні відкрито 213 реєстраційних рахунків.

Крім того для обслуговування бюджетних коштів в управлінні відкрито:

247 рахунків за балансовими рахунками № 3142, 3152 для операцій та обліку коштів місцевого бюджету;

2 рахунки за балансовими рахунками № 3281, 3282 для операцій з депозитними коштами;

12 рахунків за балансовими рахунками № 3261, 3262 для операцій з коштами бюджету розвитку;

17 рахунків за балансовими рахунками № 3712, 3717, 3719 для здійснення видатків установ, які не віднесені до бюджетів.

Протягом звітного періоду бартерні операції не проводились. Рахунків відкритих в комерційних банках немає. В системі електронного адміністрування податку на додану вартість рахунки відсутні.

Станом на 20.12.2018року депозитного вкладного рахунку в державній установі Ощадбанку повернуті до бюджету тимчасово вільні кошти загального фонду міського бюджету в сумі 12,1млн.грн. Дохід від розміщення місцевим бюджетом коштів на депозитному рахунку у січні-грудні 2018року склав 1,19 млн. грн. Механізм розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів у банках – фінансовий інструмент отримання додаткових доходів до бюджету і в м. Синельниковому спрямування цих коштів на покриття недостатності коштів на заробітну плату бюджетних установ та органів виконавчої влади. Протягом 2018року місцевий бюджет поки що не користувався правом розміщувати тимчасово вільні кошти шляхом придбання державних цінних паперів, але через проведену роз’яснювальну роботу казначейства має наміри вивчити механізм та запровадити при наявності вільних коштів місцевого бюджету на майбутні бюджетні роки.

Протягом 2018 року в управлінні ведеться претензійно-позовна робота: 1. На обліку знаходиться 1 позов цивільної особи з 2017 року щодо матеріального відшкодування за бездіяльність органів досудового слідства з держави в розмірі 2500 грн. Управління по цій справі єдиний відповідач від держави, надало заперечення до суду та клопотання про залучення Синельниківської місцевої прокуратури з метою представництва інтересів держави на підставі ст..23 ЗУ «Про прокуратуру». Справа розглядалася в суді 18 травня 2018 року, де винесено рішення щодо стягнення з державного бюджету матеріальне відшкодування позивачу на суму 2500 грн. та суму судового збору в сумі 640 грн., а 19.12.2018року Постановою Дніпровського апеляційного суду апеляційні скарги управління та Першого заступника прокурора Дніпропетровської області задовольнили та рішення Синельниківського міськрайсуду Дніпропетровської області від 18.05.2018року скасували.

2. На обліку в управлінні наказ господарського суду Дніпропетровської області від 13.02.2018року по справі №904/9708/17 щодо безспірного списання коштів з рахунків УПСЗН Синельниківської міської ради головного розпорядника бюджетних коштів на суму 49732,22 грн. за пільги громадян міста за послуги зв’язку за 2015-2017 роки та коштів судового збору в сумі 1600 грн. Стягнення призупинено з 20.03.2018 року по 11.05.2018року з причини передачі справи в апеляційний суд. По рішенню апеляційного суду та на підставі листів УПСЗН Синельниківської міської ради до обласного департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської ОДА від 14.03.2018року №3208/2-05-запити щодо фінансування на погашення заборгованості пільг за 2015-2016 роки та до Міського фінансового управління Синельниківської міської ради від 26.04.2018 №609/4-05, листів відповідей Обласного департаменту Дніпропетровської ОДА за №715 від 26.04.2018року та листа Міського фінансового управління Синельниківської міської ради від 11.05.2018року №03-12/221, щодо неможливості погашення заборгованості по пільгах зв’язку за 2015-2017роки коштами місцевого бюджету пакет документів по справі №904/9708/17 передано до ГУДКСУ у Дніпропетровській області на виконання Закону України «Про гарантії Держави щодо виконання судових рішень» за програмою 3504040 для занесення справи в реєстр та виконання.

3. На обліку в управлінні наказ господарського суду Дніпропетровської області від 13.02.2018року по справі №904/9074/17за позовом ПАТ «Українська залізниця» регіональної філії «Придніпровська залізниця» структурного підрозділу «Служба сигналізації і зв'язку» щодо безспірного списання коштів з рахунків УПСЗН Синельниківської міської ради головного розпорядника бюджетних коштів на суму 5926,55 грн. за отримані пільги громадян міста за послуги зв’язку за 2015-2017 роки та коштів судового збору в сумі 1600 грн. та судового збору за подання апеляційної скарги в сумі 2400,00грн.. По рішенню апеляційного суду та на підставі листів УПСЗН Синельниківської міської ради до Обласного департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської ОДА від 14.03.2018року 3208/2-05-запити щодо фінансування на погашення заборгованості пільг за 2015-2016 роки та до Міського фінансового управління Синельниківської міської ради від 26.04.2018 №609/4-05, листів відповідей Обласного департаменту Дніпропетровської ОДА за №715 від 26.04.2018року та листа Міського фінансового управління Синельниківської міської ради від 11.05.2018року №03-12/221, щодо неможливості погашення заборгованості по пільгах зв’язку за 2015-2017роки. Лист УПСЗН Синельниківської міської ради до УДКСУ у м. Синельниковому від 08.05.2018року №666/4-05 про неможливість в 2018році стягнути з рахунків управління за рахунок коштів міського бюджету заборгованість державного бюджету за 2015-2017роки, не передбачену ні державним ні місцевим бюджетами. Стягнення призупинено 11.05.2018року з причини передачі справи на виконання державного бюджету за програмою 3504040. В зв’язку з вищеперерахованим арешт коштів по незахищених видатках на рахунках Управління праці та соціального захисту населення з 16.05.2018року було знято з обліку.

Протягом 2018 року виконано управлінням 40 Ухвал Суду по поверненню коштів судового збору на суму 51135,79 грн.

З рахунків розпорядників бюджетних коштів в управлінні протягом 2018 року проведено безспірне списання на виконання наказів господарського суду на суму 36,5 тис. грн.

Протягом 2018 року в управлінні проведено 4 наради з розпорядниками бюджетних коштів за участю міського фінансового управління Синельниківської міської ради з питань щорічної оцінки діяльності головних бухгалтерів в казначействі, з питань вивчення змін до бюджетного законодавства та запровадження програмного забезпечення АС Е-Казна з електронної звітності та реєстрація в програмному забезпеченні – електронних кабінетах кожного розпорядника та одержувача бюджетних коштів, проведення тестування надання електронної звітності за 2017 рік, а також з проблемних питань, що виникають при обслуговуванні бюджетних коштів про що складено 4 протоколи. Питання, які обговорювались на нарадах: порядок проведення оцінки та безпосередньо оцінка роботи головних бухгалтерів за 2017 рік на виконання наказу Міністерства фінансів України від 01.12.2011 року № 1537; застосування в роботі бюджетних установ нових стандартів в бухгалтерському обліку розпорядників бюджетних коштів з урахуванням вимог наказу Державної казначейської служби України від 20.12.2016 року № 388 „ Про затвердження Плану заходів із запровадження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі ”, налагодження роботи по дистанційному обслуговуванню розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в 2018 році в УДКСУ у м. Синельниковому Дніпропетровської області через програмно – технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство», вивчалися основні зміни законодавства та розглядалися порушення чинного законодавства розпорядниками бюджетних коштів щодо казначейського виконання бюджетів за видатками, розглядалися порядки складання квартальної звітності з урахуванням внесених змін до форм звітності та питання посилення фінансової дисципліни.

Протягом 2018 року до управління не надходило запитів на доступ до публічної інформації.

Протягом 2018 року до начальника управління зверталося 7 громадян міста на особистий прийоми громадян. Всі звернення стосуються питань виконання рішень суду щодо стягнення з Пенсійного фонду України на користь звернувшихся громадян міста за програмою 3504040. Всі звернення отримали відповідь на питання, які зареєстровані в журналі особистого прийому громадян та залишили підтвердні реквізити своїх рахунків для виконання рішень суду.

Звернень на урядову ”гарячу” лінію управління не надходило.

Чисельність управління, згідно штатного розпису, складає 9 осіб. Станом на 01.01.2019 року по управлінню вакансії відсутні. За 2018 рік звільнень по управлінню не було. Також за 2018 рік призначення по управлінню відсутні.

Начальник управління О.БУТІНА


Прес-служба СМР - 27.02.2019.