Logo

Telegram
Facebook

Аналіз діяльності УДКСУ у м.Синельникове за 9 місяців 2018 року


Аналіз діяльності УДКСУ у м. Синельниковому Дніпропетровської області щодо виконання державного та місцевих бюджетів за результатами звітності управління за 9 місяців 2018 року.

За результатами звітності Управління Державної казначейської служби України у м.Синельниковому Дніпропетровської області за Управлінням Державної казначейської служби України у м. Синельниковому Дніпропетровської області 10.09.2018 був закінчений перехідний період роботи органів Державної казначейської служби України у процесі казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів за доходами, встановлений наказом Державної казначейської служби України від 27.06.2018 № 216 « Про організацію роботи самостійних структурних підрозділів Державної казначейської служби України та Головних управлінь Державної казначейської служби України при переході на централізовану модель виконання дохідної частини бюджетів» та здійснено з 11.09.2018 зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів на нові рахунки, відкриті в АС «Є-Казна Доходи» на балансі Державної казначейської служби України (МФО 899998).

Для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів станом на 01.10.2018 року на балансі Державної казначейської служби України (МФО 899998) в АС «Є-Казна Доходи» на ім'я управління відкрито 493 доходних рахунків.

За 9 місяців 2018 року визначилась тенденція збільшення надходжень доходів до держбюджету, цільових фондів у порівнянні з аналогічними періодами 2016 та 2017 років. Так, у порівнянні з 2017 роком одержано більше доходів до державного бюджету на суму 54441,8 тис. грн. А в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року збільшились надходження на суму 43888,3 тис. грн. Надходження (без врахування власних надходжень бюджетних установ) за останні три роки склали:

- 9 місяців 2018 року – 87 701,1 тис.грн.

- 9 місяців 2017 року – 33 259,3 тис.грн.;

- 9 місяців 2016 року – 43 812,8 тис.грн.;

В 2018 році почав надходити акцизний збір із вироблених в Україні товарів ( лікеро - горілчана продукція), надходження якого складає 35,5 тис. грн. Також збільшились надходження до Державного бюджету таких податків, як : податок на прибуток приватних підприємств (приблизно в 5 разів), податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (приблизно в 2 рази), податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати на 20% у порівнянні з 2017 роком.

В управлінні, протягом 9 місяців 2018 року відшкодування ПДВ платникам м. Синельникове не відбувалось.

За останні три роки також збільшились надходження до місцевого бюджету по м. Синельникове. Так, у порівнянні з аналогічними періодами минулих років: 2016 року на 85226,6 тис. грн., та 2017 року на суму 24398,8 тис. грн.

Надходження за останні три роки до місцевого бюджету по м. Синельникове (без врахування власних надходжень бюджетних установ) склали:

- 9 місяців 2018 року – 221216,5 тис. грн.;

- 9 місяців 2017 року – 196 817,7 тис. грн.

- 9 місяців 2016 року – 135 989,9 тис. грн.;

Збільшились надходження до місцевих бюджетів за рахунок податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати та різних субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на визначені цілі.

На виконання наказу Міністерства фінансів України від 18.07.2016 року №621 „ Про затвердження Порядку взаємодії органів ДКСУ та органів Державної фіскальної служби України в процесі виконання державного та місцевих бюджетів за доходами та іншими надходженнями, щоденно засобами електронного зв¢язку та на паперових носіях вся інформація, яка передбачена чинним законодавством, надсилається Синельниківському відділенню Дніпропетровської ОДПІ ГУДФС України у Дніпропетровській області та до міського фінансового управління. Також виписки надаються органам, що відповідно до законодавства контролюють справляння надходжень бюджету згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.02.2011р. № 106 «Деякі питання ведення обліку податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету» (із змінами) за зверненням.

УДКСУ у м. Синельниковому Дніпропетровської області аналізується стан сплати загальнодержавних податків, стан недоїмки до Державного бюджету та приймаються рішення про повернення коштів помилково або надмірно зарахованих до державного та місцевих бюджетів. Для складання платіжних доручень за висновками Синельниківського відділення Дніпропетровської ОДПІ, та Поданням органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету та на виконання Ухвал Суду про повернення коштів управлінням використовується в роботі програмне забезпечення АС "Є- КАЗНА - Доходи". Керуючись наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2015 року № 1146 «Про затвердження Порядку взаємодії територіальних органів Державної фіскальної служби України, місцевих фінансових органів та територіальних органів Державної казначейської служби України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов´язань» та відповідно до:

1) Порядку повернення коштів помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом МФУ від 03.09.2013 року №787 (зі змінами);

2) Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання ведення обліку податків, зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів бюджету» від 16.02.2011р. №106 зі змінами ;

3) Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.07.2015р. №666 зі змінами;

4) Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011р. №845 зі змінами,

Управлінням протягом 9 місяців 2018року було набрано та виконано:

61 платіжних доручень по поверненню та перекиду коштів з рахунків державного бюджету на суму 58773,20 грн.;

187 платіжних доручень по поверненню та перекиду коштів місцевих бюджетів на суму 2706310,43 грн.

Щомісячно проводиться звірка з Синельниківським відділенням Дніпровської ОДПІ ГУ ДФСУ у Дніпропетровській області з надходжень до державного та місцевих бюджетів, про що складаються Акти звірок.

Видатки бюджетних установ за 9 місяців 2018 року здійснювалися відповідно до кошторисів доходів та видатків розпорядників коштів державного та місцевого бюджетів на 2018 рік з урахуванням змін та доповнень до них.

На виконання наказу Міністерства фінансів України „Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів” від 23.08.2012р. №938, наказу Міністерства фінансів України „Про затвердження Порядку обслуговування державного бюджету за витратами” від 24.12.2012р. №1407 та Постанови КМУ від 23.04.2014р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, з метою ефективного та цільового використання бюджетних коштів при оплаті рахунків велика увага приділяється попередньому контролю за їх витрачанням. Перевіряються залишки коштів на реєстраційних рахунках розпорядників коштів за КЕКВ, передбаченими у паспортах та кошторисах за відповідними напрямками видатків, фінансування видатків, наведених в платіжних дорученнях, кодах бюджетної класифікації. Оплата рахунків проводиться за фактично надані послуги, виконані роботи, отримані матеріальні цінності та при наявності відповідних документів, які це підтверджують і при умові забезпечення 100 відсоткової проплати соціально захищених статей видатків.

На виконання наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2012р. №309 “Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України”, при реєстрації бюджетних зобов´язань з виконання місцевого бюджету за 9 місяців 2018 року обліковується 4 попередження на суму 4635,1 тис. грн. з причини порушення термінів реєстрації бюджетних зобов´язань. При прийнятті до виконання платіжних доручень розпорядників коштів місцевого бюджету за 9 місяців 2018 року обліковується 1 попередження на суму 2,4 тис. грн. з причини невідповідності платежу зареєстрованим бюджетним зобов'язанням та фінансовим зобов'язанням. Порушення будуть враховані при оцінюванні роботи головних бухгалтерів бюджетних установ за 2018рік.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 року № 59 проводиться забезпечення організації та координації діяльності головних бухгалтерів бюджетних установ та контролю за виконанням ними своїх повноважень шляхом оцінки їх діяльності в 2017 році. Результати оцінювання надаються письмово начальникам бюджетних установ.

За результатами звітності Управління Державної казначейської служби України у м. Синельниковому Дніпропетровської області за 9 місяців 2018 року бюджет міста Синельникового при річному розписі використання розпорядниками коштів по загальному фонду склав 291 928 619,41 грн. касові видатки розпорядників коштів склали 202 994 951,20 грн. та по спеціальному фонду при річному розписі використання за 9 місяців 2018 року 27 642 844,73 грн. видатки розпорядників коштів склали 13 468 148,57 грн..

За власними надходженнями за 9 місяців 2018 року:

- надходження від платних послуг бюджетних установ склали 1 864 432,05 грн. та використання яких становить 1 711 687,50 грн..

- надходження з інших джерел власних надходжень склали 1 435 761,02 грн. та використання яких складає 1 414 308,29 грн..

За 9 місяців 2018 року всього надійшло міжбюджетних трансфертів (субвенцій та дотацій) з державного бюджету місцевому бюджету в сумі 99 047 776,91 грн. з них:

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям в сумі 30 150 125,15 грн. яку витрачено в сумі 30 144 016,23 грн.;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло - , водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд )в сумі 64 899 124,53 грн., яку витрачено в повному обсязі;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу в сумі 299 374,50 грн., яку витрачено в сумі 299 331,06 грн.;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань сумі 526 752,00 грн., яку витрачено в сумі 525 630,23 грн.

- Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 25 899 400,00 грн. , яку витрачено (з урахуванням залишку на початок року в сумі 70 208,99 грн.) – 23 253 411,21 грн. ;

- Медична субвенція державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 6 270 500,00 грн.,з якої касові видатки (з урахуванням залишку на початок року в сумі 103 676,45 грн.) склали 5 963 320,07 грн.

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами в сумі 757 089,00 грн., яку станом на 01.10.2018року витрачено в сумі 99 012,95 грн.

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях в сумі 1 077 616,77 грн. Витрачена в повному обсязі;

  • Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилих приміщень для сімей загиблих осіб, визначених абз. 5-8 п. 1 ст. 10 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», для осіб з інвалідністю I-II групи, яка настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції в сумі 784 883,96 грн.. Використана в повному обсязі.;
  • Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в сумі 552 811,00 грн., яку витрачено в сумі 150 168,05 грн.

За 9 місяців 2018 року позичка на покриття тимчасових касових розривів, що виникають під час виконання загального фонду місцевого бюджету з єдиного казначейського рахунку не надавалась. В обліку казначейства заборгованість станом на 01 жовтня 2018 року за середньостроковою позичкою становить 6 266 280,24 грн.

Станом на 01 жовтня 2018 року по загальному фонду міського бюджет м. Синельникове кредиторська заборгованість становить 12 314 566,81 грн. з них прострочена в сумі 245 361,62 грн. та заборгованість термін якої не настав в сумі 12 069 205,19 грн.(невиплачена заробітна плата). Прострочена заборгованість виникла з причини недостатності надходження субвенції з державного бюджету місцевому бюджету на оплату пільг та субсидій.

Станом на 01 жовтня 2018 року по спеціальному фонду бюджету м. Синельникове кредиторська заборгованість по видаткам становить 24 400,00 грн., термін якої не настав(невиплачена заробітна плата).

На виконання Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 року №2456-6, Закону України „ Про Державний бюджет на 2018рік”, Рішення Синельниківської міської ради сьомого скликання двадцять сьомої сесії „ Про міський бюджет на 2018 рік ” від 14.12.2017 року №436-27/7 із внесенними змінами, Розпорядження КМУ від 17 січня 2018року №323-р „ Про затвердження переліків бюджетних програм, порядки використання коштів державного бюджету за якими визначаються у 2018 році Кабінетом Міністрів України», та бюджетних програм, за якими затверджені порядки використання коштів державного бюджету ” та постанови Кабінету Міністрів України від 04.02.2016р. №102 „ Про внесення змін до постанови КМУ від 04.04.2001року №332 ” Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування та організаціями, які утримуються за рахунок державного і місцевих бюджетів ”, Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2016р. №151 Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства фінансів, Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат, під час перерахування таких виплат ” Управління Державної казначейської служби України у м. Синельниковому Дніпропетровської області здійснює контроль за правильністю і ефективністю витрачання коштів державного, обласного та місцевого бюджетів.

За результатами звітності Управління Державної казначейської служби України у м. Синельниковому Дніпропетровської області за 9 місяців 2018 року загальна сума відкритих асигнувань розпорядникам коштів м. Синельникове по загальному фонду державного бюджету за 9 місяців 2018 року склала 55 619 828,69 грн. та касові видатки склали 55 619 828,69 грн. Сума невикористаних асигнувань по загальному фонду державного бюджету за 9 місяців 2018 року становить 715 636,82 грн. з причини економного використання бюджетних коштів.

По спеціальному фонду державного бюджета по м.Синельникове загальна сума надходжень за 9 місяців 2018 року склала 190394,00 грн., в т. числі :

- за рахунок коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами в сумі 114310,00 грн.;

- за рахунок коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ в сумі 51084,00 грн;

- за рахунок коштів, отриманих як субвенція з місцевого бюджету на виконання програми впровадження державної політики органами виконавчої влади у м. Синельниковому на 2018-2022роки за КПКВ 3504010 в сумі 25000,00 грн.

Касові видатки по спеціальному фонду за 9 місяців 2018 року склали 118664,22 грн., в т. числі :

- за рахунок коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами в сумі 55234,22 грн.;

- за рахунок коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ в сумі 38434,00 грн;

- за рахунок коштів, отриманих як субвенція з місцевого бюджету на програми впровадження державної політики органами виконавчої влади у м. Синельниковому на 2018-2022роки за КПКВ 3504010 в сумі 24996,00 грн.

Фінансування витрат, пов’язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, здійснюється через рахунки Управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради. Виплата пільг постраждалим від аварії на ЧАЕС, адресна допомога внутрішньо переміщеним особам, матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з строкової служби, заходи з реабілітації учасників АТО здійснюється персоніфіковано Управлінням праці та соціального захисту населення згідно розрахунків установ, організацій та підприємств через реєстраційні рахунки, відкриті в нашому управлінні за балансовим рахунком № 3521.

За 9 місяців 2018 року видатки, пов’язані з одноразовими виплатами жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам і непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі людьми, за КПКВ 2501130 «Одноразові виплати жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам і непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі людьми» склали 11779,76 грн. Кредиторська заборгованість на 01.10.2018 по КПКВ 2501130 «Одноразові виплати жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам і непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі людьми» відсутня.

За 9 місяців 2018 року видатки, пов’язані з ліквідацією наслідків аварії на ЧАЕС, за КПКВ 2501200 „ Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ” склали 58837,31 грн., а саме:

КЕКВ 2710 „ Виплата пенсій і допомоги ” – 17443,31 грн.;

КЕКВ 2730 „ Інші виплати населенню ” – 41394,00 грн.

За 9 місяців 2018 року видатки за КПКВ 2501480 ,,Надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг ” склали 1 297 715,75 грн. за КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню». Кредиторська заборгованість на 01.10.2018 року по КПКВ 2501480 ,,Надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг ” відсутня.

За 9 місяців 2018 року видатки, пов’язані з виплатою матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненими з військової строкової служби, за КПКВ 2501570 ,, Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям ,звільненими з військової строкової служби ” склали 33361,37 грн. за КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню». Кредиторська заборгованість станом 01.10.2018 року по КПКВ 2501570 ,,Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненими з військової строкової служби ” відсутня.

За 9 місяців 2018 року видатки, пов’язані з заходами із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням, за КПКВ 2505150 «Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням» склали 33560,00 грн. за КЕКВ 2730«Інші виплати населенню».

Кредиторська заборгованість на початок 2018 року та на 01.10.2018 року по КПКВ 2505150 «Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням» відсутня.

За 9 місяців 2018 року видатки, пов’язані з заходами соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів, за КПКВ 2507030 «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів » склали 381653,23 грн.. Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2018 року та на 01.10.2018 року відсутня

Станом на 01.10.2018 в управлінні обслуговується 23 установи, яким відкрито для обслуговування 640 рахунків, з них:

- 3 установи, які утримуються за рахунок коштів Державного бюджету ;

- 15 установ, які утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету;

- 5 - інші клієнти, які не віднесені до бюджетів.

Відкриття реєстраційних рахунків установам здійснюється згідно наказу Міністерства фінансів України від 22.06.2012р. №758 „ Порядок відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України ”.

Установам, які утримуються за рахунок державного бюджету та одержують кошти державного бюджету, станом на 01.10.2018 року відкрито 43 реєстраційні рахунки.

Для здійснення видатків бюджетних установ, які утримуються за рахунок місцевого бюджету, станом на 01.10.2018 в управлінні відкрито 208 реєстраційних рахунків.

360 рахунків за балансовими рахунками № 3142, 3152 для операцій та обліку коштів місцевого бюджету;

2 рахунки за балансовими рахунками № 3281, 3282 для операцій з депозитними коштами;

11 рахунків за балансовими рахунками № 3261, 3262 для операцій з коштами бюджету розвитку;

16 рахунків за балансовими рахунками № 3712, 3717, 3719 для здійснення видатків установ, які не віднесені до бюджетів.

Протягом звітного періоду бартерні операції не проводились. Рахунків відкритих в комерційних банках немає. В системі електронного адміністрування податку на додану вартість рахунки відсутні.

Станом на 01.10.2018року на вкладному рахунку в державній установі Ощадбанку розміщені вільні кошти загального фонду міського бюджету на депозитному рахунку в сумі 12,1млн.грн. Дохід від розміщення місцевим бюджетом коштів на депозитному рахунку у січні-вересні 2018року склав 0,835млн.грн. Механізм розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів у банках – фінансовий інструмент отримання додаткових доходів до бюджету і в м. Синельниковому спрямування цих коштів на покриття недостатності коштів на заробітну плату бюджетних установ та органів виконавчої влади. Станом на 01.10.2018року місцевий бюджет поки що не користується правом розміщувати тимчасово вільні кошти шляхом придбання державних цінних паперів, але через проведену роз’яснювальну роботу казначейства має наміри вивчити механізм та запровадити при наявності вільних коштів місцевого бюджету на майбутні бюджетні роки.

Протягом 9 місяців 2018 року в управлінні ведеться претензійно-позовна робота та на обліку знаходиться 1 позов цивільної особи з 2017 року щодо матеріального відшкодування за бездіяльність органів досудового слідства з держави 2500 грн. Матеріали справи передані для представлення інтересів в апеляційному Дніпровському суді до юридичного відділу ГУДКСУ Дніпропетровської області.

На виконання НАКАЗІВ Господарського суду по справі №904/9074/17 від 13.02.2018 року та №904/9708/17 від 26.03.2018року пакети документів щодо стягнення з рахунків УПСЗН Синельниківської міської ради заборгованості за надані послуги зв’язку пільговій категорії населення міста ПАТ «Українська залізниця» структурний підрозділ «Служба сигналізації зв’язку» за 2015-2017роки в сумі 5926,55 грн. та витрат судового збору на суму 4000,00грн. та ПАТ «Укртелеком» за 2015-2016 роки на суму 49732,22грн. та витрат судового збору у розмірі 1600,00грн. було передано 11.05.2018року на виконання Закону України від 05.06.2012року із змінами «Про гарантії держави виконання судових рішень» до юридичного відділу ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області за КПКВ 3504040.

Протягом 9 місяців 2018 року виконано управлінням 46 Ухвал Суду по поверненню коштів судового збору на суму 46028,87 грн.

З рахунків розпорядників бюджетних коштів проведено безспірне списання на виконання наказів господарського суду на суму 36,5 тис.грн.

Протягом 9 місяців 2018 року проведено 3 наради з розпорядниками бюджетних коштів за участю міського фінансового управління Синельниківської міської ради з огляду основних змін законодавства та порушень чинного законодавства розпорядниками бюджетних коштів щодо казначейського виконання бюджетів за видатками, запобігання та виявлення корупції, Порядків складання квартальної звітності з урахуванням внесених змін до форм звітності та посилення фінансової дисципліни, з питань запровадження дистанційного обслуговування в казначействі та строків надання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів.

Протягом 9 місяців 2018 року до управління не надходило запитів на доступ до публічної інформації та Звернень на урядову ”гарячу” лінію управління. На особистий прийом громадян до начальника управління зверталося 7 громадян. Всі звернення стосуються питань виконання рішень суду щодо стягнення з Пенсійного фонду України на користь звернувшихся громадян міста за програмою 3504040. Всі звернення отримали відповідь на питання, які зареєстровані в журналі особистого прийому громадян та залишили підтвердні реквізити своїх рахунків для виконання рішень суду.

Чисельність державних службовців управління згідно штатного розпису складає 9 осіб. Станом на 01.10.2018 року по управлінню вакансії відсутні.

Начальник управління О.БУТІНА


Прес-служба СМР - 30.11.2018.